Survey of Customer Satisfaction to Achieve Royalty Improvement : Vital Point to Grip Customer's Real Intention(<Special Issue>Project Quality and Customer Satisfaction)
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- Watanabe Satomi
- FUJITSU LIMITED
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- Wakuta Ryoichi
- FUJITSU ADVANCED QUALITY LIMITED
Bibliographic Information
- Other Title
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- ロイヤリティ向上を実現するための顧客満足度調査 : 顧客の真意を掴むための勘所(<特集>プロジェクトの品質と顧客満足)
- ロイヤリティ向上を実現するための顧客満足度調査 : 顧客の真意を掴むための勘所
- ロイヤリティ コウジョウ オ ジツゲン スル タメ ノ コキャク マンゾクド チョウサ : コキャク ノ シンイ オ ツカム タメ ノ カンドコロ
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Journal
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- Journal of the Society of Project Management
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Journal of the Society of Project Management 15 (5), 22-24, 2013
The Society of Project Management
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390001206111043840
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- NII Article ID
- 110009685267
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- NII Book ID
- AA11391448
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- ISSN
- 24333069
- 1345031X
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- NDL BIB ID
- 025071619
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
- NDL
- CiNii Articles