Research on Internal Transfer Phenomena of the Diesel Particulate Filter (Sixth Report)
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- Hamada Jun
- 早稲田大学大学院
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- Nakamura Keisuke
- (株)いすゞ中央研究所 早稲田大学
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- Uenishi Toru
- トヨタ自動車(株) 早稲田大学
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- Fukuma Takao
- トヨタ自動車(株) 早稲田大学
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- Kusaka Jin
- 早稲田大学
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- Yamashita Daiki
- 名古屋大学大学院
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- Hoshi Saori
- 名古屋大学大学院
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- Satsuma Atsushi
- 名古屋大学大学院
Bibliographic Information
- Other Title
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- Diesel Particulate Filter 内部輸送現象の研究(第6報)
- Diesel Particulate Filter内部輸送現象の研究(第6報)PM堆積時におけるエンジン運転条件がPM構造及びSootの酸化速度に及ぼす影響に関する研究
- Diesel Particulate Filter ナイブ ユソウ ゲンショウ ノ ケンキュウ(ダイ6ポウ)PM タイセキジ ニ オケル エンジン ウンテン ジョウケン ガ PM コウゾウ オヨビ Soot ノ サンカ ソクド ニ オヨボス エイキョウ ニ カンスル ケンキュウ
- ―PM 堆積時におけるエンジン運転条件がPM 構造及びSoot の酸化速度に及ぼす影響に関する研究―
- - A Study on the Effect of Engine Operating Condition at Soot Loading on PM Structure and the Oxidation Rate -
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Description
In the previous report, the effects of soot loading condition on soot oxidation rate in a Diesel Particulate Filter was investigated numeral analytically. This research reports to investigate the effect of engine operating condition at soot loading on PM structure and the soot oxidation rate experimentally and numeral analytically. As a result, PM structure change by engine operating condition and it is confirmed that PM structure and soot oxidation rate are related.
Journal
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- Transactions of Society of Automotive Engineers of Japan
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Transactions of Society of Automotive Engineers of Japan 49 (3), 536-541, 2018
Society of Automotive Engineers of Japan
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390001288033559296
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- NII Article ID
- 130006744177
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- NII Book ID
- AN00105913
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- ISSN
- 24339652
- 18830811
- 02878321
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- NDL BIB ID
- 029021821
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
- NDL Search
- CiNii Articles
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- Abstract License Flag
- Disallowed