Buyers'cognition of environment and self in a manufacturing company: findings from research on multi-layered structure of cognitive difference between buyers and non-buyers in a procurement department
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- 杉浦 正和
- 早稲田大学大学院商学研究科専門職課程ビジネス専攻
Bibliographic Information
- Other Title
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- 製造業におけるバイヤーの環境認知と自己認知―購買調達部門における「バイヤー」と「バイヤー以外」の認知差異の重層構造に関する仮説と実証調査から―
- セイゾウギョウ ニ オケル バイヤー ノ カンキョウ ニンチ ト ジコ ニンチ コウバイ チョウタツ ブモン ニ オケル バイヤー ト バイヤー イガイ ノ ニンチ サイ ノ ジュウソウ コウゾウ ニ カンスル カセツ ト ジッショウ チョウサ カラ
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Journal
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- Journal of Innovation Management
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Journal of Innovation Management 5 (0), 81-98, 2008
The Research Institute for Innovation Management of Hosei University
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390001288083006592
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- NII Article ID
- 130007500301
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- NII Book ID
- AA12000615
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- ISSN
- 24336971
- 13492233
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- HANDLE
- 10114/5088
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- NDL BIB ID
- 9451666
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles