The Results and Problems in Practice of High School Geography Teaching Based on System Thinking and Multiscale Perspective
-
- IZUMI Takahisa
- 専修大学松戸高等学校
Bibliographic Information
- Other Title
-
- システム思考及びマルチスケールの視点を活用した 高等学校地理授業実践の成果と課題
- システム思考及びマルチスケールの視点を活用した高等学校地理授業実践の成果と課題 : 単元「スマートフォンから世界が見える」を通して
- システム シコウ オヨビ マルチスケール ノ シテン オ カツヨウ シタ コウトウ ガッコウ チリ ジュギョウ ジッセン ノ セイカ ト カダイ : タンゲン 「 スマートフォン カラ セカイ ガ ミエル 」 オ トオシテ
- Through the Teaching which is Titled “Watch the World from Smartphone”
- -単元「スマートフォンから世界が見える」を通して-
Search this article
Journal
-
- THE NEW GEOGRAPHY
-
THE NEW GEOGRAPHY 67 (1), 28-53, 2019
The Geographic Education Society of Japan
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390002184872262784
-
- NII Article ID
- 130007795050
-
- NII Book ID
- AN0012205X
-
- ISSN
- 18847072
- 05598362
-
- NDL BIB ID
- 029717348
-
- Text Lang
- en
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles