書誌事項
- タイトル別名
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- Information Overload among Young Consumers when Purchasing Fruits
- ジャクネンソウ ノ クダモノ コウバイ バメン ニ オケル ジョウホウ カフカ ノ ハッセイ ジョウキョウ ニ カンスル ケンキュウ
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抄録
Through eye tracking and a questionnaire survey, this study aims to grasp the situation that causes information over-load among young consumers when purchasing fruits. The findings are as follows: 1) Eye tracking suggests a possibility of information overload when the consumers have many choices, while it is not the case when consumers have a lot of information. 2) The results of the questionnaire survey revealed there is a possibility that consumers tend to experience confusion when presented with lots of choices. This tendency is common among consumers who do not regularly eat fruit.
収録刊行物
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- フードシステム研究
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フードシステム研究 26 (4), 295-300, 2020
日本フードシステム学会
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390002184893531264
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- NII論文ID
- 130007830286
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- NII書誌ID
- AA11251336
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- ISSN
- 18845118
- 13410296
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- NDL書誌ID
- 030761451
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- 本文言語コード
- ja
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- データソース種別
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- JaLC
- NDL
- Crossref
- CiNii Articles
- KAKEN
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可