- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
インフルエンサーの発見とクチコミの効果--AIDEESモデルの実証分析
Bibliographic Information
- Other Title
-
- インフルエンサーの発見とクチコミの効果
- インフルエンサー ノ ハッケン ト クチコミ ノ コウカ AIDEES モデル ノ ジッショウ ブンセキ
- ~AIDEESモデルの実証分析~
Search this article
Journal
-
- Quarterly Journal of Marketing
-
Quarterly Journal of Marketing 28 (1), 4-18, 2008-06-30
Japan Marketing Academy
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390006762035506688
-
- NII Article ID
- 130008047960
-
- NII Book ID
- AN10301678
-
- ISSN
- 21881669
- 03897265
-
- NDL BIB ID
- 9604072
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- journal article
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL Search
- Crossref
- CiNii Articles
- KAKEN