- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
マーケティングは、関係を制することができるか--ネットワーク分析による消費者関係と商品関係特定の可能性から
-
- 安田 雪
- 東京大学大学院 経済学研究科・ものづくり経営研究センター
Bibliographic Information
- Other Title
-
- マーケティングは,関係を制することができるか
- マーケティング ワ カンケイ オ セイスル コト ガ デキル カ ネットワーク ブンセキ ニ ヨル ショウヒシャ カンケイ ト ショウヒン カンケイ トクテイ ノ カノウセイ カラ
- ~ネットワーク分析による消費者関係と商品関係特定の可能性から~
Search this article
Journal
-
- Quarterly Journal of Marketing
-
Quarterly Journal of Marketing 26 (1), 4-17, 2006-06-30
Japan Marketing Academy
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390008775391090944
-
- NII Article ID
- 130008124158
-
- NII Book ID
- AN10301678
-
- ISSN
- 21881669
- 03897265
-
- NDL BIB ID
- 8034543
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL Search
- Crossref
- CiNii Articles