公学堂教育不要論争に見る公学堂の存在意義 : 『南満教育』の分析を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コウガクドウ キョウイク フヨウ ロンソウ ニ ミル コウガクドウ ノ ソンザイ イギ ナンマンキョウイク ノ ブンセキ オ トオシテ
- The significance of KOGAKUDO through the controversy about KOGAKUDO education : An analysis on ""Nanman Kyoiku (South Manchuria Education)""
Search this article
Description
application/pdf
Journal
-
- 東京大学大学院教育学研究科紀要
-
東京大学大学院教育学研究科紀要 44 73-82, 2005-03-10
東京大学大学院教育学研究科
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390009224602890368
-
- NII Article ID
- 110006389759
-
- NII Book ID
- AN10516641
-
- ISSN
- 13421050
-
- HANDLE
- 2261/15851
-
- NDL BIB ID
- 7389840
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles