How English Textbooks Promote the Transition from Elementary School to Junior high School: An Analysis of Unit 0
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 検定教科書における小中連携:Unit 0 分析を通して
- ケンテイ キョウカショ ニ オケル ショウ チュウ レンケイ : Unit 0 ブンセキ オ トオシテ
Search this article
Description
identifier:70411907
Journal
-
- Theoretical and applied linguistics at Kobe Shoin : トークス
-
Theoretical and applied linguistics at Kobe Shoin : トークス 21 71-84, 2018-03-05
神戸松蔭女子学院大学学術研究委員会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390009224766515584
-
- NII Article ID
- 120006411838
-
- NII Book ID
- AA11200630
-
- ISSN
- 13434535
-
- NDL BIB ID
- 029248985
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN