Toward an educational policy that allows physical and health education to meet the differing needs of students in a diverse society : The Ontario 2015 Health and Physical Education Curriculum
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 多様化社会において個性に応じた保健体育授業を可能とする政策立案に向けた基礎的研究 : カナダ・オンタリオ州2015 年改訂版保健体育カリキュラムの理念から、インクルーシブな保健体育の示唆を得る
- タヨウカ シャカイ ニ オイテ コセイ ニ オウジタ ホケン タイイク ジュギョウ オ カノウ ト スル セイサク リツアン ニ ムケタ キソテキ ケンキュウ : カナダ ・ オンタリオシュウ 2015ネン カイテイバン ホケン タイイク カリキュラム ノ リネン カラ 、 インクルーシブ ナ ホケン タイイク ノ シサ オ エル
Search this article
Abstract
type:P(論文)
type:研究ノート
type:Research Note
Journal
-
- コミュニティ福祉学部紀要
-
コミュニティ福祉学部紀要 19 87-96, 2017-03
dummy publisher
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390009224785958272
-
- NII Article ID
- 120006241587
-
- NII Book ID
- AA11338401
-
- ISSN
- 13446096
-
- NDL BIB ID
- 028120806
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles