A Study on the Expertise of Elementary School Teachers in the Lower Grades -Focusing on "the Cooperation of Kindergarten and Elementary School" and "the First-grade Problem in Elementary School"-
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 小学校低学年教員の専門性に関する一考察 -「幼小連携」及び「小1プロブレム」を視野に入れて-
- ショウガッコウ テイガクネン キョウイン ノ センモンセイ ニ カンスル イチ コウサツ : 「 ヨウショウレンケイ 」 オヨビ 「 ショウ1 プロブレム 」 オ シヤ ニ イレテ
Search this article
Abstract
identifier:2
identifier:KJ00008526779
Journal
-
- 駒沢女子短期大学研究紀要 = The faculty journal of Komazawa Women's Junior College / 駒沢女子短期大学学術紀要委員会 編
-
駒沢女子短期大学研究紀要 = The faculty journal of Komazawa Women's Junior College / 駒沢女子短期大学学術紀要委員会 編 46 17-23, 2013-03-03
dummy publisher
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390009224799181952
-
- NII Article ID
- 110009579481
-
- NII Book ID
- AN00093381
-
- ISSN
- 02884844
-
- NDL BIB ID
- 024811878
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles