The 2014 U.S. Midterm Elections from a Marketing Perspective : A Research Note
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 2014 年米国中間選挙のマーケティング : 研究ノート
- 2014ネン ベイコク チュウカン センキョ ノ マーケティング : ケンキュウ ノート
Search this article
Abstract
text
application/pdf
Journal
-
- 埼玉大学紀要. 教養学部
-
埼玉大学紀要. 教養学部 50 (2), 135-161, 2015-09
Faculty of Liberal Arts, Saitama University
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390009224814158080
-
- NII Article ID
- 120006387822
-
- NII Book ID
- AA12017560
-
- NDL BIB ID
- 026502169
-
- ISSN
- 1349824X
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN