Approach through Curriculum Research in Educational Development Studies : From the Perspective of Mathematics and Science Education <Special Issue : Recent Developments in the Study of International Cooperation in Education>
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 教育開発研究における教科教育アプローチ : 理数科教育の視点より <特集 教育開発・協力研究の多様な展開>
- 教育開発研究における教科教育アプローチ--理数科教育の視点より
- キョウイク カイハツ ケンキュウ ニ オケル キョウカ キョウイク アプローチ リスウカ キョウイク ノ シテン ヨリ
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 国立大学
Journal
-
- 国際教育協力論集
-
国際教育協力論集 10 (3), 55-72, 2007-11-30
広島大学教育開発国際協力研究センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390009224856745984
-
- NII Article ID
- 120001630033
-
- NII Book ID
- AA11281847
-
- DOI
- 10.15027/27460
-
- ISSN
- 13447998
- 13442996
-
- NDL BIB ID
- 9297568
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles