A Study on the Effectiveness of ICT for Active Learning in Elementary School Physical Education : From the Perspective of G.H.Mead Theory
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 小学校体育科における「主体的・対話的で深い学び」に資するICT の効果に関する一考察 : G.H.ミード自我論に依拠しつつ
- ショウガッコウ タイイクカ ニ オケル 「 シュタイテキ ・ タイワテキ デ フカイ マナビ 」 ニ シスル ICT ノ コウカ ニ カンスル イチ コウサツ : G.H.ミード ジガロン ニ イキョ シ ツツ
Search this article
Journal
-
- 大分大学教育学部研究紀要
-
大分大学教育学部研究紀要 44 (1), 113-128, 2022-09-01
大分大学教育学部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390012169714822912
-
- NII Book ID
- AA12760506
-
- DOI
- 10.51073/17059
-
- HANDLE
- 10559/17059
-
- NDL BIB ID
- 032454684
-
- ISSN
- 24240680
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL