A study of a Method of Guidance and Support of Social Living skills in the school for special needs education and home : The practice of the teaching program as a result of investigation to the homeroom teacher and the protector
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 特別支援学校と家庭における日常生活スキルの指導・支援に関する考察 : 担任と保護者への調査結果をもとにした指導プログラムの実践を通して
- トクベツ シエン ガッコウ ト カテイ ニ オケル ニチジョウ セイカツ スキル ノ シドウ ・ シエン ニ カンスル コウサツ : タンニン ト ホゴシャ エ ノ チョウサ ケッカ オ モト ニ シタ シドウ プログラム ノ ジッセン オ トオシテ
Search this article
Abstract
type:Departmental Bulletin Paper
Journal
-
- 北海道教育大学紀要. 教育科学編
-
北海道教育大学紀要. 教育科学編 63 (1), 41-56, 2012-08
北海道教育大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390013352873342592
-
- NII Article ID
- 110009559916
-
- NII Book ID
- AA11273292
-
- ISSN
- 13442554
-
- NDL BIB ID
- 024922741
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles