The Relationship between Teachers and Children in the Forest Kindergarten Developed in Germany : From a Viewpoint Called "the Self-formation Space"
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ドイツで展開されている「森の幼稚園」における教師と子どもたちの関わり : 「自己形成空間」という視点から
- ドイツ デ テンカイ サレテ イル 「 モリ ノ ヨウチエン 」 ニ オケル キョウシ ト コドモ タチ ノ カカワリ : 「 ジコ ケイセイ クウカン 」 ト イウ シテン カラ
Search this article
Abstract
type:Departmental Bulletin Paper
Journal
-
- 北海道教育大学紀要. 教育科学編
-
北海道教育大学紀要. 教育科学編 63 (2), 57-72, 2013-02
北海道教育大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390013352873372672
-
- NII Article ID
- 110009559972
-
- NII Book ID
- AA11273292
-
- ISSN
- 13442554
-
- NDL BIB ID
- 024923093
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles