Practice of Cooperation of School for the Blind and Regular School at a Regional Area in Germany : A case of Johann Augst Zeuine School for the Blind and Flaming School, Berlin
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ベルリン市州における盲学校と通常学校の余暇・スポーツを通した地域連携 : ヨハン・アウグスト・ツォイネ盲学校とフレーミング基礎学校の実践事例から
- ベルリンシシュウ ニ オケル モウ ガッコウ ト ツウジョウ ガッコウ ノ ヨカ ・ スポーツ オ トオシタ チイキ レンケイ : ヨハン ・ アウグスト ・ ツォイネ モウ ガッコウ ト フレーミング キソ ガッコウ ノ ジッセン ジレイ カラ
Search this article
Description
type:Departmental Bulletin Paper
Journal
-
- 北海道教育大学紀要. 教育科学編
-
北海道教育大学紀要. 教育科学編 68 (2), 99-114, 2018-02
北海道教育大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390013352873459456
-
- NII Article ID
- 120006395426
-
- NII Book ID
- AA11273292
-
- ISSN
- 13442554
-
- NDL BIB ID
- 028860991
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles