Bibliographic Information
- Other Title
-
- J. デューイ ニ オケル チシキ オ シャカイカ スル コト ノ ニンゲンロンテキ イミ Ⅱ : ホウホウ シュギ ニ モトヅク リロン ジュヨウ ノ フウド ニ タイジ スル ケンキュウシャ ノ ジョウケン
- Anthroposophical significance of finding out social meaning of knowledge in J.Dewey’s empiricism (Ⅱ) : The fundamental condition of researchers’ side to overcome the habitus that they accept educational theories by considering teaching method more important than teaching content
Search this article
Abstract
application/pdf
Journal
-
- 山梨大学教育学部紀要
-
山梨大学教育学部紀要 33 197-208, 2023-02-21
山梨大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390013861768795520
-
- NII Book ID
- AA12782269
-
- ISSN
- 24330418
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- KAKEN