A Study on Smooth Transitions in Teaching Method of Language from Early Childhood Education to Primary School Education: Suggestions from `Freinet Education' in Flanders
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 幼児期の教育から小学校教育への言語指導の円滑な接続に関する一考察 : ベルギー・フランダースのフレネ教育の実践から
- ヨウジキ ノ キョウイク カラ ショウガッコウ キョウイク エノ ゲンゴ シドウ ノ エンカツ ナ セツゾク ニ カンスル イチコウサツ : ベルギー フランダース ノ フレネ キョウイク ノ ジッセン カラ
Search this article
Description
Departmental Bulletin Paper
Journal
-
- 國學院大學人間開発学研究
-
國學院大學人間開発学研究 11 57-77, 2020-02
國學院大學人間開発学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390013972160459776
-
- NII Article ID
- 120006839475
- 40022187716
-
- NII Book ID
- AA12466972
-
- ISSN
- 18849423
-
- NDL BIB ID
- 030312364
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN