Introduction to the outsourcing policy of Ritsumeikan University Library : Strategic plan to establish professional development(<Special feature>Outsourcing at libraries)
-
- ISHII Nahoko
- Ritsumeikan University Library
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 立命館大学におけるアウトソーシングの導入 : アウトソーシング(業務委託)を活用した専任職員業務の専門性の確立(<特集>図書館業務のアウトソーシング)
- 立命館大学におけるアウトソーシングの導入--アウトソーシング(業務委託)を活用した専任職員業務の専門性の確立
- リツメイカン ダイガク ニ オケル アウトソーシング ノ ドウニュウ アウトソーシング ギョウム イタク オ カツヨウシタ センニン ショクイン ギョウム ノ センモンセイ ノ カクリツ
Search this article
Description
University libraries are expected to fulfill universities' obligations on education and research activities as a core station of intelligence infrastructure. The purpose of this paper is to overview the reorganization of Ritsumeikan University Library and the outsourcing policy since 1995. It also overviews the future possibility of library services.
Journal
-
- The Journal of Information Science and Technology Association
-
The Journal of Information Science and Technology Association 57 (7), 337-340, 2007
Information Science and Technology Association, Japan
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282679181820800
-
- NII Article ID
- 110006318171
-
- NII Book ID
- AN10005857
-
- ISSN
- 21898278
- 09133801
-
- NDL BIB ID
- 8783926
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
-
- Abstract License Flag
- Allowed