To the top brand which deals with the China information(<Special Feature>The present state of informationsociety in China)
-
- SATO Eimi
- (株)サーチナ広報部
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 中国情報を取り扱うトップブランドヘ(<特集>中国のいま)
- 中国情報を取り扱うトップブランドへ
- チュウゴク ジョウホウ オ トリアツカウ トップブランド エ
Search this article
Abstract
(株)サーチナは,1人の中国人留学生か日中間のより深い相互理解を実現したいという初心のもとに,1999年に設立されたベンチャー企業である。現在は,日本における最大の専門ポータル「中国情報局」を始め,証券会社向けに中国株価情報をASPで提供するサービスや独白の手法で中国市場に対応したマーケティングリサーテ事業で注目を集めている。
Journal
-
- The Journal of Information Science and Technology Association
-
The Journal of Information Science and Technology Association 55 (1), 21-25, 2005
Information Science and Technology Association, Japan
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282679209517056
-
- NII Article ID
- 110002829856
-
- NII Book ID
- AN10005857
-
- ISSN
- 21898278
- 09133801
-
- NDL BIB ID
- 7198702
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
-
- Abstract License Flag
- Allowed