Characteristics of Heuristic Brand Valuation in Advertising Communication
-
- KATO Yuichiro
- Cog-Dive:Daiko Advertising Inc. Marketing Division
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 広告視聴におけるヒューリスティックな価値計算の特徴
- 解説 広告視聴におけるヒューリスティックな価値計算の特徴
- カイセツ コウコク シチョウ ニ オケル ヒューリスティック ナ カチ ケイサン ノ トクチョウ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japan Society for Fuzzy Theory and Systems
-
Journal of Japan Society for Fuzzy Theory and Systems 14 (1), 2-6, 2002
Japan Society for Fuzzy Theory and Intelligent Informatics
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282679314209024
-
- NII Article ID
- 110002940937
-
- NII Book ID
- AN10231506
-
- ISSN
- 24329932
- 0915647X
-
- NDL BIB ID
- 6090980
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL Search
- Crossref
- CiNii Articles