Reflection on the View of Human Nature and Development which are Inherent in Contemporary Japanese School-educational System(<Special Issue>Psychology and Educational Objectives)
-
- TSUZUKI Manabu
- Chuo University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 今日の学校教育制度と人間観・発達観(<特集>心理学は教育の目標をどうとらえるか)
- 今日の学校教育制度と人間観・発達観
- キョウ ノ ガッコウ キョウイク セイド ト ニンゲンカン ・ ハッタツカン
Search this article
Journal
-
- THE JAPANESE JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL SCIENCE
-
THE JAPANESE JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL SCIENCE 34 (1), 1-10, 2013
Japanese Research Association of Psychological Science
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282679396338560
-
- NII Article ID
- 110009688694
-
- NII Book ID
- AN00332890
-
- ISSN
- 2423883X
- 03883299
-
- NDL BIB ID
- 026239082
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles