The Effect of Manipulation on Self-Identification with a Game Character: An ERP Study
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- Matsuda Goh
- The University of Tokyo
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- Hiraki Kazuo
- The University of Tokyo
Bibliographic Information
- Other Title
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- 事象関連電位を指標としたゲームキャラクターの自己同一視に関する検討
- 大会発表賞--第26回[日本認知科学会]大会(2009年) 受賞論文 事象関連電位を指標としたゲームキャラクターの自己同一視に関する検討
- タイカイ ハッピョウショウ ダイ26カイ ニホン ニンチ カガクカイ タイカイ 2009ネン ジュショウ ロンブン ジショウ カンレン デンイ オ シヒョウ ト シタ ゲームキャラクター ノ ジコ ドウイツシ ニ カンスル ケントウ
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Journal
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- Cognitive Studies: Bulletin of the Japanese Cognitive Science Society
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Cognitive Studies: Bulletin of the Japanese Cognitive Science Society 17 (1), 241-245, 2010
Japanese Cognitive Science Society
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390282679460198912
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- NII Article ID
- 10026328955
- 130004490996
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- NII Book ID
- AN1047304X
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- ISSN
- 18815995
- 13417924
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- NDL BIB ID
- 10604761
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN