書誌事項
- タイトル別名
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- An Improvement of Fuel Economy in Actual Traffic by ACC Employing KdB (Performance Index for Approach and Alienation)
- セッキン リカン ジョウタイ ヒョウカ シヒョウ(KdB)オ モチイタ ACC ニ ヨル ジツヨウ ネンピ カイゼン
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説明
In the following driving in the general road, about 70% of all drivers are worse fuel economy than the ACC control by Performance Index for Approach and Alienation (KdB-ACC). But they will get good fuel economy in actual traffic by using KdB-ACC. Furthermore, selecting Eco-mode of KdB-ACC, they will get the good fuel economy of about 8% of averages (maximum of about 20%) to Normal-mode of KdB-ACC in actual traffic.
収録刊行物
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- 自動車技術会論文集
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自動車技術会論文集 43 (3), 789-794, 2012
公益社団法人 自動車技術会
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キーワード
詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390282679591122944
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- NII論文ID
- 40019353311
- 130004515858
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- NII書誌ID
- AN00105913
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- ISSN
- 18830811
- 02878321
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- NDL書誌ID
- 023834198
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- 本文言語コード
- ja
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- データソース種別
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- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用不可