A Study of Marketing Measures for Creating the Demand in Japanese Lamb Meat and Mutton Market
-
- Maytsetseg Baljinnyam
- 北海道大学大学院
-
- IIZAWA Riichoro
- 北海道大学大学院
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 日本における羊肉市場と需要創造のマーケティングに関する研究
- ニホン ニ オケル ヨウニク シジョウ ト ジュヨウ ソウゾウ ノ マーケティング ニ カンスル ケンキュウ
Search this article
Journal
-
- DISTRIBUTION STUDIES
-
DISTRIBUTION STUDIES 2005 (18), 150-158, 2005
Japan Society for Distributive Sciences
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282680210327936
-
- NII Article ID
- 130002039252
- 40015215032
-
- NII Book ID
- AN10154926
-
- ISSN
- 18846092
- 09149937
-
- NDL BIB ID
- 8601563
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles