A STUDY ON DUAL DRAINAGE PAVEMENT
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- FUJIMORI Akinori
- 社団法人 土木学会 奥村組土木興業株式会社 環境開発本部技術部
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- SANO Masanori
- 社団法人 土木学会 近畿大学 理工学部社会環境工学科
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- HIGASHIYAMA Hiroshi
- 社団法人 土木学会 近畿大学 理工学部社会環境工学科
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- YOSHIDA Nobuyuki
- 社団法人 土木学会 神戸大学 都市安全研究センター
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- ARAI Takeshi
- 社団法人 土木学会 東亜道路工業株式会社 関西支社技術部
Bibliographic Information
- Other Title
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- 二層構造を有する排水性舗装に関する研究
- 2ソウ コウゾウ オ ユウスル ハイスイセイ ホソウ ニ カンスル ケンキュウ
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Abstract
Although drainage pavement is highly evaluated for high driving safety and low traffic noise, air voids in its porous structure are easily clogged with dust generated during normal service, preventing the pavement from functioning as expected. The authors have been studying drainage pavement of a dual structure consisting of a top layer of conventional porous asphalt concrete and a bottom bed equipped with rail-shaped bars, so that the performance is improved and maintained over time. The study results revealed that the dual drainage pavement is applicable to existing roads.
Journal
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- Doboku Gakkai Ronbunshu
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Doboku Gakkai Ronbunshu 2004 (774), 111-121, 2004-11-20
Japan Society of Civil Engineers
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390282680578508288
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- NII Article ID
- 10013632796
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- NII Book ID
- AN10014020
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- ISSN
- 18827187
- 02897806
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- NDL BIB ID
- 7172459
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- Data Source
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- JaLC
- NDL
- Crossref
- CiNii Articles
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- Abstract License Flag
- Disallowed