A Principle and Method on Developing Lesson Plans in Social Studies Aiming for Education for Sustainable Development
-
- KAMIJO Naomi
- Rikkyo University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ESDの源流をさぐる
- ESDの源流をさぐる : 環境教育と開発教育の視点から
- ESD ノ ゲンリュウ オ サグル : カンキョウ キョウイク ト カイハツ キョウイク ノ シテン カラ
- 環境教育と開発教育の視点から
Search this article
Journal
-
- The Journal of Social Studies
-
The Journal of Social Studies 2011 (113), 84-94, 2011
Japanese Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282680749574400
-
- NII Article ID
- 130005179128
-
- NII Book ID
- AN00109346
-
- ISSN
- 24238406
- 09158154
-
- NDL BIB ID
- 024955463
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles