The Identity of Social Studies as Social Science Education : Reconsideration of Views on Achievement in Social Studies
-
- Kusahara K.
- 鳴門教育大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 社会科学教育としての社会科の成立理由 : 社会科学力観の再検討(<特集論文>社会科の本質を問う-学力像の再構築-)
- 社会科学教育としての社会科の成立理由--社会科学力観の再検討
- シャカイ カガク キョウイク ト シテ ノ シャカイカ ノ セイリツ リユウ シャカイ カガクリョクカン ノ サイケントウ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 56 (0), 1-10, 2002
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282680922968064
-
- NII Article ID
- 110007997128
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 6251201
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles