Internalization of Learning Motives in Social Studies : Students' Boundary Cognition of Asian Nations and its Correlation with Learning Motives
-
- Yoshida T.
- 新潟県立高田高等学校
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 社会系教科における学習動機の内面化について : 位置認知力との相関分析を通して
- シャカイケイ キョウカ ニ オケル ガクシュウ ドウキ ノ ナイメンカ ニ ツイテ イチ ニンチリョク ト ノ ソウカン ブンセキ オ トオシテ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 63 (0), 21-30, 2005
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282680922994944
-
- NII Article ID
- 110007996593
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 7869963
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles