The Improvement of Lesson Construction in Social Sciences Education : For Enhancing the Potential for Criticism on Scientific Theory through Inquiry Learning
-
- Yamada H.
- 弘前大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 社会科学科授業構成論の改善 : 探求学習における理論の批判可能性を高めるために
- シャカイ カガクカ ジュギョウ コウセイロン ノ カイゼン タンキュウ ガクシュウ ニ オケル リロン ノ ヒハン カノウセイ オ タカメル タメニ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 66 (0), 21-30, 2007
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282680923020544
-
- NII Article ID
- 110007997207
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 8798486
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles