Development of the Lesson Composition Theory for the Subject of Social Recognition before World War II
-
- Komeda Y.
- 橿原市教育委員会
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 戦前の社会認識教科目の授業構成理論の展開 : 小学校「地理」を中心にして
- センゼン ノ シャカイ ニンシキ キョウカモク ノ ジュギョウ コウセイ リロン ノ テンカイ ショウガッコウ チリ オ チュウシン ニ シテ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 63 (0), 11-20, 2005
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282680923251584
-
- NII Article ID
- 110007996592
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 7869938
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles