Examining Social Studies Education Contents from the Situated Perspectives : A Deconstruction of Conceptual Knowledge
-
- SANAGA T.
- 佐賀大学
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 社会科教育内容の状況論的検討 : 概念的知識のディコンストラクション
- シャカイカ キョウイク ナイヨウ ノ ジョウキョウロンテキ ケントウ ガイネンテキ チシキ ノ ディコンストラクション
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 71 (0), 1-10, 2009
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282680923281664
-
- NII Article ID
- 110007997255
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 10517263
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles