Media Interpretation Examination in Learning the Changes of Sales and Consumption Brought by Networked Media : The Case of the Unit "Growing Internet Shopping"
-
- Matsuoka Y.
- 広島大学附属小学校
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ネットメディアによる販売と消費の変化を読み解く「メディア解釈学習」 : 単元「成長するネットショッピング」の場合
- ネットメディア ニ ヨル ハンバイ ト ショウヒ ノ ヘンカ オ ヨミ トク メディア カイシャク ガクシュウ タンゲン セイチョウ スル ネットショッピング ノ バアイ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 74 (0), 11-20, 2011
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282680923497216
-
- NII Article ID
- 110009604551
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 11084897
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles