Geography Lesson Plans to Promote Students' Citizenship Based on Systematic Geography Approach : A Case Study of the Secondary Geography Courses in the State of Victoria, Australia
-
- Nagata S.
- 三重大学教育学部
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 系統地理を基盤とした市民性を育成する地理教育の授業構成 : オーストラリアVIC州中等地理を事例として
- ケイトウ チリ オ キバン ト シタ シミンセイ オ イクセイ スル チリ キョウイク ノ ジュギョウ コウセイ : オーストラリア VICシュウ チュウトウ チリ オ ジレイ ト シテ
Search this article
Journal
-
- Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies
-
Journal of Japanese Educatinal Research Associaon for the Social Studies 75 (0), 41-50, 2011
Japanese Educational Research Association for the Social Studies
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282680923531520
-
- NII Article ID
- 110009611957
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 24329142
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 023445814
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN