3 Characteristics and Significance of Platform Theory as an Alternative to Modern Learning Theory
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 3 福祉教育・ボランティア学習推進プラットフォームの学習論的な意義と特徴(第I部<特集>地域を基盤とする福祉教育推進プラットフォーム)
- 福祉教育・ボランティア学習推進プラットフォームの学習論的な意義と特徴
- フクシ キョウイク ・ ボランティア ガクシュウ スイシン プラットフォーム ノ ガクシュウロンテキ ナ イギ ト トクチョウ
Search this article
Journal
-
- The Japanese Journal of Socio-education and Service Learning
-
The Japanese Journal of Socio-education and Service Learning 16 (0), 32-42, 2010
Japan Academic Association of Socio-education and Service Learning
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390282681114082688
-
- NII Article ID
- 110007988989
-
- NII Book ID
- AA12493851
-
- ISSN
- 24324094
- 24324086
-
- NDL BIB ID
- 026860920
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles