Market Response Models: Econometric and Time Series Analysis, Second Edition
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- 伴 正隆
- 筑波大学ビジネスサイエンス系
Bibliographic Information
- Other Title
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- マーケティング効果の測定と実践—計量経済モデリング・アプローチ
- 書評 マーケティング効果の測定と実践 : 計量経済モデリング・アプローチ[Hanssens, D. M., Parsons, L. J. and Schultz, R. L.著 阿部誠監訳 パワーズ恵子訳]
- ショヒョウ マーケティング コウカ ノ ソクテイ ト ジッセン : ケイリョウ ケイザイ モデリング ・ アプローチ[Hanssens, D. M., Parsons, L. J. and Schultz, R. L.チョ アベ セイカンヤク パワーズ ケイコ ヤク]
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Journal
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- Journal of the Japan Statistical Society, Japanese Issue
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Journal of the Japan Statistical Society, Japanese Issue 48 (2), 239-243, 2019-03-29
Japan Statistical Society
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Details
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- CRID
- 1390282752342807808
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- NII Article ID
- 130007724375
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- NII Book ID
- AA1105098X
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- ISSN
- 21891478
- 03895602
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- NDL BIB ID
- 029673016
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
- NDL
- CiNii Articles