Theoritical Perspective on Examining Qualities of Mathematics Lessons in Terms of the Narrative Mode of Students' Thinking
-
- WATANABE Keiko
- 滋賀大学教育学部
-
- OKAZAKI Masakazu
- 岡山大学大学院教育学研究科
-
- KIMURA Keiko
- 広島修道大学人文学部
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 算数・数学授業の質を捉える理論的視座に関する研究(2)
- 算数・数学授業の質を捉える理論的視座に関する研究(2)児童・生徒の物語的思考に焦点を当てて
- サンスウ ・ スウガク ジュギョウ ノ シツ オ トラエル リロンテキシザ ニ カンスル ケンキュウ(2)ジドウ ・ セイト ノ モノガタリテキ シコウ ニ ショウテン オ アテテ
- -児童・生徒の物語的思考に焦点を当てて-
Search this article
Journal
-
- Journal of Japan Society of Mathematical Education
-
Journal of Japan Society of Mathematical Education 98 (RS), 49-56, 2016-10-29
Japan Society of Mathematical Education
- Tweet
Details
-
- CRID
- 1390286426516326272
-
- NII Article ID
- 130007938174
-
- NII Book ID
- AN00311755
-
- ISSN
- 24348619
- 0021471X
-
- NDL BIB ID
- 028382438
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN