The influence of group work and teaching assistants in freshmen seminars on adaptation to university life
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 新入生ゼミナールにおけるグルーブワークが大学適応に与える影響
- 新入生ゼミナールにおけるグループワークが大学適応に与える影響 : 各グループワークの感想とTAの果たす役割からの検討
- シンニュウセイ ゼミナール ニ オケル グループワーク ガ ダイガク テキオウ ニ アタエル エイキョウ : カク グループワーク ノ カンソウ ト TA ノ ハタス ヤクワリ カラ ノ ケントウ
- 各グループワークの感想とTAの果たす役割からの検討
Search this article
Journal
-
- Journal of School Mental Health
-
Journal of School Mental Health 13 (2), 115-, 2010
The Japan Association for School Mental Health
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390287540632444032
-
- NII Article ID
- 130008020718
-
- NII Book ID
- AA1140918X
-
- ISSN
- 24331937
- 13445944
-
- NDL BIB ID
- 024430985
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- NDL
- CiNii Articles