書誌事項
- タイトル別名
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- An experimental analysis of mutual relations between twitter and rakuten-ranking by transfer entropy
- イドウ エントロピー ニ ヨル ドウテキ ネットワークカ オ モチイタ SNS ト ショウヒン コウバイ ノ ソウゴ カンケイ ノ ブンセキ
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抄録
<p>Recently, social media such as Twitter and Facebook play a key role to obtain a wide variety of information. In this study, we examine mutual in uences between social media and buying behaviors by using dynamic networks constructed from Twitter and Rakuten Ranking based on transfer entropy.</p>
収録刊行物
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- 人工知能学会研究会資料 知識ベースシステム研究会
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人工知能学会研究会資料 知識ベースシステム研究会 104 (0), 03-, 2015-02-26
一般社団法人 人工知能学会
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1390288691668724992
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- NII論文ID
- 40020371867
- 130008064781
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- NII書誌ID
- AN10231834
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- ISSN
- 24364592
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- NDL書誌ID
- 026161912
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- 本文言語コード
- ja
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- データソース種別
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- JaLC
- NDL
- CiNii Articles
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- 抄録ライセンスフラグ
- 使用可