Media Mix Theory and History: A Review of Marc Steinberg's Anime's Media Mix: Franchising Toys and Characters in Japan
Bibliographic Information
- Other Title
-
- メディアミックスの理論と歴史 : マーク・スタインバーグ『アニメのメディアミックス : フランチャイズ化する日本のおもちゃとキャラクター』書評
- メディア ミックス ノ リロン ト レキシ : マーク ・ スタインバーグ 『 アニメ ノ メディア ミックス : フランチャイズカ スル ニホン ノ オモチャ ト キャラクター 』 ショヒョウ
Search this article
Description
Marc Steinberg. Anime's Media Mix : Franchising Toys and Characters in Japan. Minneapolis: University of Minnesota Press, 2012.
Journal
-
- JunCture : 超域的日本文化研究
-
JunCture : 超域的日本文化研究 5 163-165, 2014-03-28
Japanese-in-Asia Cultural Research Center, Graduate School of Letters, Nagoya University
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390290699633823104
-
- NII Article ID
- 120006780724
-
- NII Book ID
- AA12442588
-
- HANDLE
- 2237/00031344
-
- NDL BIB ID
- 025404211
-
- ISSN
- 18844766
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles