A Literature Review of Produce Marketing, Product Reliability, and the Consumer's Response to Organic Products (1) : Marketing and Distribution of Organic Products
Bibliographic Information
- Other Title
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- 有機農産物の流通,安全性,消費者反応に関する既存研究の概観(上)有機農業と有機農産物の流通
- ユウキ ノウサンブツ ノ リュウツウ アンゼンセイ ショウヒシャ ハンノウ ニ カンスル キソン ケンキュウ ノ ガイカン ジョウ ユウキ ノウギョウ ト ユウキ ノウサンブツ ノ リュウツウ
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Journal
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- 経営志林
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経営志林 41 (3), 1-17, 2004-10-30
法政大学経営学会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390290699804804864
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- NII Article ID
- 110004708989
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- NII Book ID
- AN00069139
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- HANDLE
- 10114/2264
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- NDL BIB ID
- 7162512
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- ISSN
- 02870975
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- JaLC
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- CiNii Articles
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