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<General Article> Community Dynamics and Value Creation in the Creative Industry:A Case Study of the Japanese Music Creators
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- NAGAYAMA Susumu
- 早稲田大学商学学術院助教
Bibliographic Information
- Other Title
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- <論文> クリエイターの価値創造を促すコミュニティのダイナミクス --日本の音楽産業の事例研究--
- クリエイターの価値創造を促すコミュニティのダイナミクス : 日本の音楽産業の事例研究
- クリエイター ノ カチ ソウゾウ オ ウナガス コミュニティ ノ ダイナミクス : ニホン ノ オンガク サンギョウ ノ ジレイ ケンキュウ
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Journal
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- 經濟論叢
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經濟論叢 190 (3), 39-59, 2016-11-20
KYOTO DAIGAKU KEIZAIGAKU-KAI (KYOTO UNIVERSITY ECONOMIC SOCIETY)
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Keywords
Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390290699821611776
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- NII Article ID
- 120006491778
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- NII Book ID
- AN00071549
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- DOI
- 10.14989/232781
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- HANDLE
- 2433/232781
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- NDL BIB ID
- 028021107
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- ISSN
- 00130273
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- JaLC
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN