- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
The Implications of "Small Schools" in Kenya : The Realities of a Non-Full Primary School in Maasai Land <Reseach Notes>
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ケニアの「小さい学校」の意味 : マサイランドにおける不完全学校の就学実態 <研究ノート>
- ケニアの「小さい学校」の意味--マサイランドにおける不完全学校の就学実態
- ケニア ノ チイサイ ガッコウ ノ イミ マサイランド ニ オケル フカンゼン ガッコウ ノ シュウガク ジッタイ
Search this article
Description
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 国立大学
Journal
-
- 国際教育協力論集
-
国際教育協力論集 9 (2), 27-36, 2006-10-31
広島大学教育開発国際協力研究センター
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390290699833446016
-
- NII Article ID
- 120001630026
-
- NII Book ID
- AA11281847
-
- DOI
- 10.15027/27453
-
- NDL BIB ID
- 8577716
-
- ISSN
- 13442996
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN