Marketing mix of luxury brands : a case study of Chanel's perfume and cosmetics
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ラグジュアリー・ブランドのマーケティング・ミックス : シャネル社の香水・化粧品事業のケーススタディ
- ラグジュアリー・ブランド ノ マーケティング・ミックス : シャネルシャ ノ コウスイ・ケショウヒン ジギョウ ノ ケース スタディ
- ラグジュアリーブランドのマーケティングミックス : シャネル社の香水化粧品事業のケーススタディ
Search this article
Description
application/pdf
Journal
-
- 同志社商学
-
同志社商学 65 (5), 548-562, 2014-03-15
The Association of Commerce Doshisha University
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390290699890779264
-
- NII Article ID
- 110009770419
-
- NII Book ID
- AN00165609
-
- NDL BIB ID
- 025439707
-
- ISSN
- 03872858
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN