Regional branding through the city promotion activities : a case study of Nara city's moving-in promotion
Bibliographic Information
- Other Title
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- シティプロモーション活動を通じた地域ブランド化 : 奈良市の移住定住促進の活動事例を通じて
- シティ プロモーション カツドウ オ ツウジタ チイキ ブランドカ : ナラシ ノ イジュウ テイジュウ ソクシン ノ カツドウ ジレイ オ ツウジテ
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Abstract
研究(Article)
Journal
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- 同志社商学
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同志社商学 68 (1-2), 57-71, 2016-09-30
The Association of Commerce Doshisha University
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Keywords
Details 詳細情報について
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- CRID
- 1390290699891350400
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- NII Article ID
- 120005890355
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- NII Book ID
- AN00165609
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- NDL BIB ID
- 027689129
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- ISSN
- 03872858
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- Text Lang
- ja
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- Data Source
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- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN