Some Issues Which Some Advanced Studies in Business Strategy Ask for Research in Marketing
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 現代経営戦略論がマーケティング研究に問いかけるもの
- ゲンダイ ケイエイ センリャク ロン ガ マーケティング ケンキュウ ニ トイ カケル モノ
Search this article
Journal
-
- 国民経済雑誌
-
国民経済雑誌 185 (2), 29-45, 2002-02
神戸大学経済経営学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390290699901917952
-
- NII Article ID
- 110000445203
- 120000945720
-
- NII Book ID
- AN00090962
-
- HANDLE
- 20.500.14094/00098378
-
- NDL BIB ID
- 6077208
-
- ISSN
- 03873129
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles