An Empirical Analysis of the Impact of M&A on Effects of Multimarket Contact : The Cases of Southwest Airlines and Airtran Airways in the US Airline Industry (<Special Issue>Structural Changes and Transport Policy in the Transport Industry)
Bibliographic Information
- Other Title
-
- M&Aがマルチマーケットコンタクト効果に及ぼす影響に関する実証分析 : サウスウエストとエアトランのケース (<特集>交通産業の構造変化と交通政策)
- M&A ガ マルチマーケット コンタクト コウカ ニ オヨボス エイキョウ ニ カンスル ジッショウ ブンセキ : サウスウエスト ト エアトラン ノ ケース トクシュウ コウツウ サンギョウ ノ コウゾウ ヘンカ ト コウツウ セイサク
- M&Aがマルチマーケットコンタクト効果に及ぼす影響に関する実証分析 : サウスウエストとエアトランのケース
- M&A ガ マルチマーケットコンタクト コウカ ニ オヨボス エイキョウ ニ カンスル ジッショウ ブンセキ : サウスウエスト ト エアトラン ノ ケース
Search this article
Journal
-
- 國民經濟雜誌
-
國民經濟雜誌 216 (1), 51-61, 2017-07-10
神戸大学経済経営学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390290699907361408
-
- NII Article ID
- 40021281889
- 120006496731
-
- NII Book ID
- AN00090962
-
- HANDLE
- 20.500.14094/E0041249
-
- NDL BIB ID
- 028435161
-
- ISSN
- 03873129
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles