The Position of "Comic Market": The Study of Relation between the Ideal and Reality in a "Cultural Movement"
-
- Hiejima Takeshi
- Graduate School of Social and Cultural Studies, Kyushu University
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コミックマーケットの行方 : ある「文化運動」に見る理念と現実の関係についての考察
- コミックマーケット ノ ユクエ アル ブンカ ウンドウ ニ ミル リネン ト ゲンジツ ノ カンケイ ニ ツイテ ノ コウサツ
Search this article
Abstract
1 はじめに / 2 外部環境と内部状況の相互作用 / 3 文化運動としてのコミックマーケット / 4 表現活動の産業化 / 5 企業ブースの導入 / 6 おわりに
Journal
-
- 比較社会文化研究
-
比較社会文化研究 14 115-127, 2003-10-20
Graduate School of Social and Cultural Studies, Kyushu University
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390290701800269824
-
- NII Article ID
- 110000945746
-
- NII Book ID
- AA11187805
-
- DOI
- 10.15017/4494557
-
- HANDLE
- 2324/4494557
-
- NDL BIB ID
- 6789382
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles