Analysis of Intergrated Learning in the Era of Taisho and Early Showa (4) Heiichi Yamaji's Intergrates learning Practice of Education (Part 1) : Mainly, Strategy of Unite Planning, from Direction of Play to Occupation
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 大正・昭和初期における合科学習実践の分析4 : 山路兵一の合科学習実践(その1) : 「遊びの善導」から「仕事」への「学習組織」論を中心に
- タイショウ ショウワ ショキ ニ オケル ゴウカ ガクシュウ ジッセン ノ ブンセキ 4 ヤマジ ヘイイチ ノ ゴウカ ガクシュウ ジッセン ソノ 1 アソビ ノ ゼンドウ カラ シゴト エ ノ ガクシュウ ソシキ ロン オ チュウシン ニ
Search this article
Abstract
type:Departmental Bulletin Paper
Journal
-
- 北海道教育大学紀要. 教育科学編
-
北海道教育大学紀要. 教育科学編 52 (1), 17-31, 2001-09
北海道教育大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1390294827849797376
-
- NII Article ID
- 110000080615
-
- NII Book ID
- AA11273292
-
- ISSN
- 13442554
-
- NDL BIB ID
- 5972433
-
- Text Lang
- ja
-
- Data Source
-
- JaLC
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles